Odpowiedzi

2010-04-03T21:55:13+02:00
Curriculum Vitae
Dane personalne:
imię i nazwisko Ania KOwalska
data i miejsce urodzenia 10.10.1990
adres zamieszkania: wiejska 8
telefon 634873648736
e-mail nsdkf@.op.pl

Wykształcenie
ukończone szkoły,: liceum tylko
odbyte kursy i szkolenia np. kurs Autocada czy inny
(z podaniem dat) .............................................................
.............................................................
Praktyki
(gdzie i kiedy, jaki charakter) .............................................................
.............................................................
Doświadczenie zawodowe
(nazwa firmy i stanowisko, na którym pracowaliśmy oraz krótki opis obowiązków i osiągnięć, daty) .............................................................
.............................................................
.............................................................
Umiejętności
Znajomość języków obcych
(podanie stopnia opanowania) .............................................................
.............................................................
Obsługa komputera
(programy) .............................................................
.............................................................
Dodatkowe umiejętności
(to co może być przydatne w pracy) ....prawo jakzdy kat A i B............................................................
Zainteresowania, hobby
(Spróbuj umieścić nie typowe zainteresowania takie jak np. naprawa Fiata 126p, hodowla ślimaków. TYLKO PRAWDZIWE ZAINTERESOWANIA) .............................................................
.............................................................
.............................................................
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883)."
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T21:56:25+02:00
W lewym górnym rogu wpisujesz swoje dane IMIĘ NAZWISKO ADRES TELEFON

w prawym górnym rogu wpisujesz miejscowość i datę

po prawej stronie pod datą(odstęp) wpisujesz osobę do której wysyłasz list motywacyjny jego IMIĘ NAZWISKO ADRES bądź adres firmy


Szanowny Panie Kierowniku,
bardzo proszę o zatrudnienie mnie w czasie wakacji w McDonaldzie na stanowisku sprzedawcy.
Jestem uczennicą I klasy Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie. Mam 17 lat. Mam doświadczenie jako sprzedawca, ponieważ w ubiegłym roku pracowałam w restauracji w Rzeszowie.
Bardzo zależy mi na zdobyciu tej pracy i uważam, że spełniam wszystkie wymagane kryteria. Posiadam aktualną kartę zdrowia. Jestem osobą zdrową. Znam język angielski i niemiecki. W szkole mam bardzo dobre wyniki w nauce. Jestem osobą punktualna. Mieszkam niedaleko McDonalda, więc tym bardziej nie będę się spóźniać do pracy. Posiadam umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi. Jestem otwarta i towarzyską.
Praca w McDonaldzie byłaby dla mnie cennym doświadczeniem i zapełniłaby mój wolny czas w okresie wakacji
Karolina Kowalska
4 4 4