Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T21:49:24+02:00
Jeżeli pole powierzchni calkowitej sześcianu o krawędzi a jest równe 150a2.Ile wynosi objętość tego sześcianu

Pc=150a=15000m²
a²=15000m²:6
a²=2500m²
a=50 m
V=a³
V=50³
V=125 000 m³
2 2 2
2010-04-03T21:52:40+02:00
P=6a^2
150a^2=6a^2
a=25
v=a^3
v=15625
5 2 5
2010-04-03T21:53:32+02:00
Chyba chodziło o ary. Nie ma czegoś takiego jak a².

Pp = 150a = 15000m²
Pp = 6a²
6*a²=15000
a²=2500
a=√2500
a=50m
V=a³
V=50³
V=125 000m³ <- objętość sześcianu.

Jak coś to pisz na pw. :)
2 1 2