Odpowiedzi

2010-04-03T21:56:51+02:00
Jeżeli pole powierzchni całkowitej sześcianu jest równe 24a2.To jaką dlugość ma krawędż sześcianu

Pc=24a=2400m²
a²=2400:6
a²=400
a=20m
V=a³
V=20³
V=8 000 m³
4 1 4
2010-04-03T21:57:57+02:00
Dane:
P=24a2
szukane:
a=?
P= 6a2
24a2=6a2 /:6
a2=4
a=2
odp: bok tego sześcianu jest równy 2j2.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T22:27:09+02:00
P=a²
24a²=a²
a²=√24a²
a=2a√2

3 1 3