Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T22:04:29+02:00
Jeżeli przekątna sześcianu ma długość 3 pierwiastki z 2.TO ile wynosi jego objętość wtedy

D=a√3
D=3√2
a√3=3√2
a=3√2/√3=3√6/3=√6

V=a³
V=√6³
V=6√6
1 5 1
2010-04-03T22:08:50+02:00
D=a√3
3√2=a√3\:√3
a=√6

V=a³
V=36√6
1 1 1
2010-04-03T22:43:19+02:00
D=a√3 - wzór na przekątną sześcianu
d=3√2

3√2=a√3 /:√3

a=3√2:√3
a=√6


V=a³
v=(√6)³
V=6√6
1 1 1