Bardzo Pilne!
5. Będąc u znajomych w Anglii opowiadasz im o pożarze, który
wybuchł w domu Twojego kolegi/Twojej koleżanki. Powiedz o:
• przyczynie pożaru;
• stratach poniesionych przez domowników;
• udzielonej im pomocy.
(rozmowę rozpoczyna zdający)
Z góry dzięki
Wesołych Świąt

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T23:23:35+02:00
-Yesterday evening a fire broke out at home in a my friend. The imprefect installation at home probably caused.
- Half house was burnt, second managed to rescue tails. Everything completely was burnt and they will have to renovate from bases.
- All friends helped how many were able to help. One gave essential things and other money.


Nie wiem, czy o to Ci chodziło ale próbowałam :) Myślę, że powinno być poprawnie gramatycznie ale sprawdź na wszelki wypadek :)
4 4 4
2010-04-03T23:35:41+02:00
- Cześć Sasha, miło cie znowu widzieć. Co u ciebie ?
- Was również, dawno się nie widzieliśmy. U mnie nie za dobrze, mój kolega ma kłopoty. W jego domu niedawno wybuchł pożar.
- O Mój Boże. Nic mu się nie stało ?
- Na szczęście nie. Straż Pożarna twierdzi że to było zwarcie w instalacji elektrycznej. Budynek nie został uszkodzony, ale większość mebli się spaliła, na razie nie może tam mieszkać.
- Co z nim teraz będzie ?
- Mieszkanie było ubezpieczone, już zaczął się remont. Ja przyjechałem do was w odwiedziny, więc chwilowo kolega mieszka u mnie w domu. Mam nadzieję że wszystko jakos sie ułoży.
- My również, pozdrów od nas kolegę.
=====================
- Hey Sasha, nice to see you again. How are you?
- You also, long time no see. In my not too well, my friend is in trouble. In his recent house fire.
- Oh, my God. Nothing had happened to him?
- Fortunately, no. Fire Brigade said it was a short circuit in wiring.
The building was not damaged, but most furniture is burned, yet can not live there.
- What's with him now?
- The apartment was insured, has already started to repair. I came to you to visit, so the moment a colleague living in my house. I hope that everything will work out somehow.
- We also say hello to us from a friend.

===================
JEŚLI PODOBA CI SIĘ ODPOWIEDŹ, KLIKNIJ "NAJLEPSZA ODPOWIEDŹ", Z GÓRY DZIĘKI :)
6 4 6