Bardzo Pilne!
7. Podczas pobytu na kursie językowym w Hastings zachorowałeś/-aś.
Po kilku dniach odwiedza Cię kolega/koleżanka z grupy. Opowiedz
mu/jej:
• jakie miałeś/-aś dolegliwości;
• jak przebiegała wizyta u lekarza;
• na ile stan Twojego zdrowia uległ poprawie.
(rozmowę rozpoczyna egzaminujący
Z góry dzięki
Wesołych Świąt

2

Odpowiedzi

2010-04-03T22:51:39+02:00
During the stay in Hastings I was ill, I had the runny nose, cough and sometimes a head ached me. Immediately I went to the doctor. The doctor examined me and he stated that there was this cold . He prescribed also appropriate cold medicines me. After a few much for me experienced the day.

:))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T23:03:06+02:00
- Hej Martin, co tam u ciebie ? Wszyscy się zdziwili gdy przyjechała po ciebie karetka.
- Cześć Jake. Gdy mnie tu przywieźli miałem trudności z oddychaniem, czułem ucisk na klatce piersiowej. Czułem się okropnie.
- Co powiedzieli lekarze ?
- Sanitariusz mnie zbadał, dał mi jakiś zastrzyk i kazał się położyć. Lek mi pomógł, od razu było mi łatwiej.
- A jak się teraz czujesz, jest już lepiej ?
- Jest o wiele lepiej, dzięki.
- Kiedy wracasz ?
- Mam tu leżeć jeszcze dobę, ale potem wracam na kurs.
- Super, wszyscy się o ciebie martwili. Wracam, przekażę im szczęśliwe wiadomości.
- OK, do zobaczenia
================
- Hey Martin, what's with you? Everyone is surprised when she came to get you an ambulance.
- Hey Jake. When they brought me here, I had difficulty breathing, felt tightness in the chest. I felt awful.
- What do doctors say?
- Paramedic examined me, gave me an injection and told to lie down. The medicine helped me right away was easier for me.
- And how you feel, is better?
- It is much better, thanks.
- When you come back?
- I lie here still night, but then I get back on course.
- Cool, we all worried about you. I come back, pass them happy news.
- OK, see you

===================
JEŚLI PODOBA CI SIĘ ODPOWIEDŹ, KLIKNIJ "NAJLEPSZA ODPOWIEDŹ", Z GÓRY DZIĘKI :)
1 5 1