Odpowiedzi

2010-04-03T22:28:27+02:00
Wesołego królika,
co po stole bryka,
spokoju świętego
i czasu wolnego,
życia zabawnego
w jaja bogatego
i wogóle
-wszystkiego kurde najlepszego!

Dwa kurczaki w koszyku siedzą i rzeżuche sobie jedzą, baran w szopie zioło pali pewnie zaraz się przewali, ksiądz za stolem już się buja Wesołego Alleluja!

W piątek rano bez gadania bierz sie do jaj malowania. Maluj wszystkie bez wyjątku i te z majtek i te z wrzątku.

Oby zdrowie dopisało i jajeczko smakowało, by szyneczka nie tuczyła, atmosferka była miła, a zajączek uśmiechnięty - przyniósł wreszcie te prezenty!

Mazurków dwie tony,
jajek jak balony,
kiełbasy wędzonej,
dużo chrzanu do niej,
słońca wiosennego,
uśmiechu promiennego.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-03T22:33:16+02:00
1.kurczaków Zielonych Baranków Czerwonych Bazi Różowych Pisanek kolorowych Dyngusa Tęczowego I Wszystkiego Dobrego
2.Moc prezentów od zajączka co kwiatuszka trzyma w raczkach Wielu wrażeń mokrej głowy w poniedziałek dyngusowy
3.Tęczowych pisanek na stole pyszności mokrego dyngusa i wspaniałych gości Niech to będzie czas uroczy życzę miłej Wielkanocy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T22:39:33+02:00
Zająca świrusa
Mokrego dyngusa
Smacznego jajeczka
Jasnego poranka
I z cukru baranka !!!

Umyj jajka,
upiecz babkę,
Złap zająca,
Kup sikawkę,
Bo Wielkanoc już nadchodzi,
więc się bawić nie zaszkodzi,
Lecz uważaj też na kaca,
bo we wtorek czeka praca.

Życia zabawnego
W jaja bogatego
I w ogóle kurde-
Wszystkiego najlepszego!

Kto ty jesteś? Jajeczko.
Jaki znak twój? Żółteczko.
Gdzie ty mieszkasz? W skorupce.
W jakim kraju? W kurzej dupce.

Zdrowych i miłych świat życzę;)
Pozdro:D