Witam proszę o przetłumaczeni na język niemiecki kilku zdań.

1)On pojechał z rodzicami w góry.
2)Ona poznała wczoraj Patryka.
3)Oni lubią zwiedzać zabytki.
4)Ona uczyła się u babci języków obcych.
5)Gdzie spędzaliście te wakacje? Nad morzem czy nad jeziorem.
6)Oni mieszkali dwa tygodnie w namiocie na polu kempingowym.
7)Weź koniecznie ze sobą namiot, latarkę i słownik.
8)Ona kupiła w mieście namiot i zapałki.
9)Poleciałem samolotem do Hiszpanii.

Dziękuję bardzo i pozdrawiam

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T23:06:54+02:00
1. On pojechał z rodzicami w góry. - Er ist mit Eltern in Berge gefahren.
2. Ona poznała wczoraj Patryka. - Sie hat Patryka gestern kennengelernt.
3. Oni lubią zwiedzać zabytki. - Sie mögen besichtigen Denkmäler.
4. Ona uczyła się u babci języków obcych. - Sie lernte Fremdsprachen bei der Großmutter.
5. Gdzie spędzaliście te wakacje? Nad morzem czy nad jeziorem. - Wo verbrachtet ihr diese Sommerferien? An dem Meer oder am See.
6. Oni mieszkali dwa tygodnie w namiocie na polu kempingowym. - Sie wohnten die zwei Wochen in dem Zelt in dem Campingplatz.
7. Weź koniecznie ze sobą namiot, latarkę i słownik. - Nimm unbedingt das Zelt, die Taschenlampe und das Wörterbuch mit dir.
8. Ona kupiła w mieście namiot i zapałki. - Sie hat das Zelt und die Streichhölzer in der Stadt gekauft.
9. Poleciałem samolotem do Hiszpanii. - Ich bin geflogen dem Flugzeug nach Spanien.

Pozdro:D
2010-04-04T00:08:22+02:00
1)On pojechał z rodzicami w góry.
Er ist mit dem Eltern in die Berge gefahren
2)Ona poznała wczoraj Patryka.
Sie hat gestern den Patrick kennen gelernt.
3)Oni lubią zwiedzać zabytki.
Sie besichtigen gerne Denkmäler.
4)Ona uczyła się u babci języków obcych.
Sie hatte bei Oma Fremdsprachen gelernt.
5)Gdzie spędzaliście te wakacje? Nad morzem czy nad jeziorem.
Wo habt ihr die Ferien verbracht?am Meer oder am See?
6)Oni mieszkali dwa tygodnie w namiocie na polu kempingowym.
Sie haben zwei Wochen im Zelt auf einem Campingplatz gewohnt.
7)Weź koniecznie ze sobą namiot, latarkę i słownik.
Nimm unbedingt den Zelt,die Taschenlampe und Wörterbuch mit
8)Ona kupiła w mieście namiot i zapałki.
Sie hatte in der Stadt ein Zelt und Streichhölzer gekauft.
9)Poleciałem samolotem do Hiszpanii.
Ich bin mit einem Flugzeug nach Spanien geflogen.