Odpowiedzi

2009-11-01T22:00:19+01:00
Domy pozbijane są z drewnianych desek i kartonów. Ludzie mieszkają w lepiankach sklejonych z gliny. Domy nie posiadają kanalizacji i bieżącej wody.
1 4 1
2009-11-01T22:01:17+01:00
Są brzydkie nie odmalowane, nie dbałe, i w ogóle są takie brzydkie
i nie ma tam często wody albo jest bardzo brudna, nie ma kanalizacji, a te domy to najczęściej stare szopy
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T22:27:50+01:00
Domy jak świadczy sama bieda za siebie napewno są obskurne, brudne, nie spełniają odpowiednich warunków do życia, bardzo ubogie, nie da siętam żyć, zła kanalizacja, nieprzyjemny zapach, brak higieny, zapewne brak jedzienia, wszelkich środków do życia..
3 2 3