Proszę o przetłumaczenie :)

Now YOU think you know about the ugly side of life, but you don't. This is a world you never understand - and you'll always fear, but you don't understand.


I wouldn't have a second's hesitation in blowing your head off right here, right now, in front of you. Now that's a power you can't buy - that's the power of FEAR." "I'm not afraid of you." "Cuz you think you got nothing to lose.

3

Odpowiedzi

2010-04-04T09:09:28+02:00
Skoro myślisz, że wiesz o złowróżbnej wersji życia, ale ty tego nie wiesz. To jest świat taki, którego nigdy nie rozumiesz - i zawsze będziesz bać ale i tak nie rozumiesz tego.

Nie miałbym ani sekundy wahania w urwaniu ci głowy w prawo, natychmiast tu przed tobą. Teraz jesteś mocą, której nie możesz kupować - jesteś mocą Strachu. " nie boję się cię. " Cóż myślisz, że nie kazałaś nikomu przegrać.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T09:26:39+02:00
(tłumaczenie symultaniczne)

A teraz Ci się zdaje, że znasz już tę okrutną stronę życia,
ale to tylko fatamorgana.
To świat, którego nigdy nie pojmiesz-
zawsze będzie ci towarzyszyć niepewność,
której źródła nie zrozumiesz...

Brak mi tej sekundy zawahania,
w tym miejscu, w tym momencie, gdy stoję na przeciw ciebie,
tytułując łopocące myśli w twojej głowie.
Teraz to jest potęgą, której nie możesz nabyć za pieniądze,
potęgą, niesioną Strachem.
"Nie, nie lękam się Ciebie"
"Mówisz to, bo zdaje ci się, że nie masz nic do stracenia"
2010-04-04T09:42:47+02:00
Now YOU think you know about the ugly side of life, but you don't. This is a world you never understand - and you'll always fear, but you don't understand.

Teraz myślisz że znasz tą brzydką (gorszą) stronę życia, ale nie to nie prawda. To jest świat, którego nigdy nie zrozumiesz - i zawsze będziesz się go bał, ale go nie zrozumiesz.

I wouldn't have a second's hesitation in blowing your head off right here, right now, in front of you. Now that's a power you can't buy - that's the power of FEAR." "I'm not afraid of you." "Cuz you think you got nothing to lose.

nie miałbym sekundy zawahania w zdmuchiwaniu ( tu moze chodzic o zrywanie lub "wyrywanie)? twojej glowy tutaj, teraz przed toba. teraz to jest siła ktorej nie mozesz kupic, siła strachu. " Nie boje sie ciebie" bo myslisz ze nie masz nic do stracenia