Odpowiedzi

2010-04-04T09:24:06+02:00
"w zdrowym ciele zdrowy duch" ale nie jest juz coś takiegoo xD

wiec

możee

" w zdrowym ciele zdrowe ciele" xD

.
.
.

jak coś wymyslee napiszee :D:DD
1 5 1
2010-04-04T09:34:14+02:00
Jedz rozsądnie,
i wysypiaj się porządnie
Bądź aktywny, trenuj sport,
hala, boisko czy to kort,
dbaj o zdrowie, miej to w głowie,
a do zgryzienia łatwieszy będzie orzech.


Słabe? ale moje ;]
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T09:45:51+02:00
'CZY TO CHŁOPAK< CZY DZIEWCZYNA
DZIEŃ OD GIMNASTYKI SWÓJ ZACZYNA"

pozdr i liczę na naj :)
3 3 3