Odpowiedzi

2009-11-01T22:01:04+01:00
Dźwignia jednostronna

- dźwignia dwustronna

- klin

- śruba

- bloczki

- równia pochyła

- przekładnia zębata

- kołowrót

2009-11-01T22:03:27+01:00
Zalezy od prędkości kosmicznej

- bloki
- równia pochyła
- przekładnia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T22:04:29+01:00
Ek zalezy od prędkości i masy ciała, a Ep zalezy od masy ciała oraz od wysokości na jakiej znajduje sie to ciało.


przykłądy maszyn prostych :równia pochyła , dżwignia dwustronna, krążek stały,kołowrót ;
3 4 3