Odpowiedzi

2010-04-04T10:42:09+02:00
Wzory bedziesz miała podane przy zadaniu, a tak to trzeba czytać ze zrozumieniem bo wiekszośc odpowiedzi trzeba wywnioskowąc z podanech tekstów..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T10:42:37+02:00
Naucz się wzorów wszystkich!!!
I rodzaje wypowiedzi np. opowiadanie, list itp. wszystkie!!!!!
oraz części mowy wszystkie!!!!!
no i czytanie ze zrozumieniem będzie napewno
obliczanie pól i tyle chyba powodzenia:)