Odpowiedzi

2010-04-04T10:59:57+02:00
Musisz mieć w małym palcu:
-zamienianie ułamka na procenty,
-środki stylistyczne,
-umieć czytać ze zrozumieniem,
-wiedzieć gdzie są jakie kontynenty,
-wiedzieć gdzie są jaki oceany,
-znać stolice sąsiadujących z nami państw,
-ortografie.


Liczę na naj
9 3 9
2010-04-04T11:00:19+02:00
Musisz umiec obliczac rzeczy zwiazane ze skala,umiec liczyc pola figur geometrycznych,cwicz ortografie jesli jestes slaba bo w wypracowaniach opcinaja punkty,przypomnij sobie wszystke formy wypowiedzi, ktore znasz.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T11:01:22+02:00
Musisz umieć wszystkie wzory pól figur [np. prostokata, kwadratu itp.], musisz czytac ze zrozumieniem, trzeba umiec dobrze ortografię , rodzaje drzew, odroznianie lisci, najlepiej caly material z przyrody, dobrze tez bedzie jak bedziesz dobrze obeznana ze slownikiem i gramatyka bo moga sie pojawic takie pytania jak :
co jest porawne gramatycznie :
a) tu pisze
b) jest tu napisane

odp, b jest poprawna i dobrze bedzie jesli bedziesz to umiala


powodzenia ;]
7 4 7