Odpowiedzi

2010-04-04T11:12:02+02:00
V=27x³cm³ ; a-dł. krawędzi sześcianu ; a=³√27x³=3x cm ; Pp=6×a²=6×(3x)²=6×9x²=54x² cm² ;
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T11:36:18+02:00
V = 27x³cm³
a = ³√27x³cm³
a = 3x cm

A więc:

Pc = 6 * a²
Pc = 6 * (3x cm)²
Pc = 6 * 9x² cm²
Pc = 54x² cm²
2010-04-04T11:56:42+02:00
V = 27x³cm³
a = ³√27x³cm³
a = 3x cm

Czyli:

Pc = 6 * a²
Pc = 6 * (3x cm)²
Pc = 6 * 9x² cm²
Pc = 54x² cm²