Odpowiedzi

2010-04-04T12:06:35+02:00
Y=0<=>y=-1/3x+5<=>x=15
drugiego nie rozumiem i chyba nie napisałaś/eś jednego znaku, a trzecie to:
obliczasz dziedzinę, czyli 6x-2≥o
czyli x≥1/3
więc najmniejsza liczbą naturalną jest 1, bo jak wstawisz za x to wynik wyjdzie 2:)
2010-04-04T12:08:30+02:00
Y=-1/3x+5
0=-1/3x+5
0-5=-1/3x
-5=-1/3x
x=1/15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T12:14:13+02:00
Mam nadzieje, ze chociaż trochę pomogła. Odpowiedź w załączniku :)