Odpowiedzi

2010-04-04T12:27:09+02:00
100%-5,20
125%-x
x=6,5zł

5,20*365+6,5*365=4270,5zł
2010-04-04T12:28:00+02:00
5,20+25%=6,50
6,50+5,20=11,70
11,70*365=4270,50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T12:31:38+02:00
25 % = 0,25 ( sorry nie uczyłam się jak się liczy na % tylko w ułamkach dziesiętnych , ale na to samo wychodzi )
5,20 zł * 0,25 = 1,30 zł
5,20 zł + 1, 30 zł = 6,50 zł ( tyle Pani Kowalska wydaje dziennie na papierosy )
5,20 zł + 6,50 zł = 11,70 zł ( tyle wydaja razem dziennie )
365 ( dni roku ) * 11,70 zł = 4270,5 zł
Państwo Kowalscy zaoszczędzą rocznie 4270,5 zł .