Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-04T12:51:05+02:00
Idz na http://notes.tarakanov.net/guitar.htm
Jesli nie znasz rosyjskiego, to wpisz na wyszukiwaniu na stronie (w twojej przegladarce) Шопен (skopiuj i wklej to slowo, to jest "szopen") i wyjdzie ci walc. Jest w zip, otworz, ja nie moge, bo nie mam w tej chwili programu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T12:56:51+02:00
OMG...ale sie naszukalam nie ma nigdzie normalnie....jedna jedyna stronka to jest ta>>>http://notes.tarakanov.net/guitar.html tyle ze ona jest w innym jezyku:):) ale tam jest to co potrzebujesz...:)wiem ze da sie to jakos przetlumaczyc....pozdr....truuudne:) wiec licze na naj:)