Odpowiedzi

2010-04-04T12:48:02+02:00
Autorytety są nam potrzebne po to , żeby :
- moglibyśmy kogoś dobrego naśladować
- zmienić swoje postępowanie na lepsze
- udowodnić komuś , że możemy się zmienić dzięki drugiej osobie
- dzięki niemu możemy pomagac innym
2010-04-04T12:48:06+02:00
-żeby cały czas sie doskonalić
-żeby mieć kogo naśladować
-żeby stsawać się lepszym
-żeby być ważiejszymi w oczach innych ...
pozdr;**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T12:53:05+02:00
Autorytety potrzebne są nam naprzykład do :
-bycia lepszym
-bycia mądrzejszym
-czerpania wiedzy
-uczymy się od nich dobrych żeczy
-czlowiek z autorytetem pomaga a więc bycia pomocnym
1 5 1