Odpowiedzi

2010-04-04T12:49:08+02:00
OK, odmówiłeś Tweet Meme dostępu nawiązywać kontakty z twoim kontem!
Bardzo proszę znaleźć inne podania i dowiedzieć się o czym ludzie rozmawiają natychmiast przy Świergotaniu.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T12:51:53+02:00
Ok, zaprzeczyłeś dostęp TweetMeme, by oddziałać wzajemnie z twoim rachunkiem!
Czuć się swobodnie , by znaleźć inne podania i odkryć jakich ludzie mówią właśnie teraz w Świergocie.

TweetMeme- nie wiem co to znaczy ;**
2 1 2
2010-04-04T12:58:03+02:00
OK, odmówiłeś Tweetmeme nawiązywania kontaktu z
Twoim kontem! Zapraszam do znalezienia innych aplikacji
i dowiedzieć się, co ludzie mówią teraz na Twitter.

Pozdrawiam. :)
Wesołych Świąt.
1 4 1