Twój kolega z Niemiec przyjechała na wakacje do Polski.Zaproś go na swoje urodziny.W zaproszeniu:
-podaj termin przyjęcia,
-podaj miejsce przyjęcia,
-poinformuj, kto będzie obecny na przyjęciu,
-wyraź nadzieję, że kolega przyjedzie.

Poproszę tez o przetłumaczenie na polski.
Dziękuje ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T13:15:29+02:00
DIE EINLADUNG!
Ich lade dich zu einer Geburtstagsparty, die er 21 August um die Stunde 16 durchlaufen wird ein, und er wird in meinem Haus und in dem Garten stattfinden. Auf dem Empfang werden die anwesenden Klassenkameraden sein und aus der Schule. Ich habe die Hoffnung dass deine Anwesenheit meine bescheidenen Schwellen beehrt.

Tłumaczenie polskie:
ZAPROSZENIE!
Zapraszam Cię na przyjęcie urodzinowe, które odbędzie się 21 sierpnia o godzinie 16, a odbędzie się w moim domu i w ogrodzie. Na przyjęciu będą obecni koledzy z klasy i ze szkoły. Mam nadzieje że twoja obecność zaszczyci moje skromne progi.

Zapewniam tekst jest poprawny gramatycznie, pozdrawiam.
4 3 4
2010-04-04T13:29:18+02:00
Lieber/Liebe .... (wpisz imię kolegi lub koleżanki)

Ich mochte dich zu meinem Geburtstag einladen.Die Geburtstagsparty beginnt am Montag um 20,00 Uhr in der ..... (nazwa ulicy).Es gibt Kuchen,Musik un vieles mehr.Bite,schreib mir,ob du kommst.



podpisz się


Kochany/kochana ...

Chciałambym Cię zaprosić na moje urodziny.Urodzinowa impreza edzie w poniedziałek o 20,00,na ulicy ...
Będzie ciasto,muzyka i wiele więcej.Proszę napisz mi,czy przyjdziesz.
3 3 3