Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T14:10:05+02:00
Diese Ostern verbrachte ich kam gerade zu mir, die ganze Familie.
Laliśmy mit Wasser, waren auch in der Kirche.
Es war ein Tauchgang.
3 1 3
  • Użytkownik Zadane
2010-04-04T14:17:00+02:00
Moje święta zaczęły się w sobotę po uświęceniu pokarmów czyli koszyczków .W sobotę wspólnie z rodziną zjedliśmy wspólny obiad , po zakończonym obiedzie usiedliśmy i wspólnie z rodziną rozmawialiśmy do późnego wieczora .Następnego dni niedzielnego wspólnie z całą rodziną poszliśmy do kościoła na Msze Świętą .Po Kościele poszliśmy do domu na siadanie gdzie zjedliśmy barszczyk przezroczysty z jajkiem wczoraj uświęconym pokarmem .Po odbytym śniadaniu wszyscy mieli czas wolny dla siebie do godziny obiadowej . O godzinie 14.00 zjedliśmy obiad a następnie poszliśmy na spacer i kawiarni . Później poszliśmy do domu oglądaliśmy TV i tak zleciało do wieczora .Zaś od samego rana w poniedziałek był Śmingus dyngus i dopiero nastąpiło się lanie wodą w całym mieszkaniu . Po przebraniu się wyżłem na dwór aby polać się wodą z kolegami oraz koleżankami i tak zeszło po pory obiadowej .Po obiedzie wszyscy pojechaliśmy do babci i tam zostaliśmy do wieczora ,gdy już wracaliśmy było zimno i ciemno .
3 5 3