Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T14:10:54+02:00
Dane :
V= a*b*c
Kaseta:
a= 10,6cm
b= 6,8 cm
c= 1,4 cm
Półka:
a= 10 cm
b= 12 cm
c= 60cm

Vk= 10,6*6,8*1,4
Vk= 100,912 cm3 ( centymetry sześcienne)

Vp= 10cm *12cm* 60 cm
Vp= 7200 cm3

7200 cm3 / 100,912 cm3 = 71,34

Ponieważ w wyniku wyszedł ułamek , trzeba zaokrąglić liczbę.
Odp. W półce zmieści się około 70 kaset.
Mam nadzieje że pomogłam. Pozdrawiam kasiunia171513.
2010-04-04T15:07:35+02:00
Ile takich kaset ustawionych pionowo zmieści się na półce?
60cm/1,4cm=42,857142...≈42
Odp.: Na tej półce zmieści się 42 kasety