Odpowiedzi

2009-11-01T22:17:41+01:00
2009-11-01T22:17:56+01:00
No to tak :
-Ciężki kawałek chleba,
-Wędrować za chlebem,
-Zarabiać na kawałek chleba,
-Pozbawić kogoś chleba,
-Chleb powszedni,
31 4 31
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T22:20:02+01:00
Chleb powszedni -to, co jest komuś dobrze znane, jest często obecne
ciężki kawałek chleba -ciężka, wyczerpująca praca
łaskawy chleb -utrzymanie zapewnione przez kogoś innego
zjadacz chleba -człowiek przeciętny, wiodący zwyczajne życie
33 4 33