Odpowiedzi

2010-04-04T14:00:00+02:00
1:1 000 000 mianowana: 1 cm - 10 km 4
1:75 000 mianowana: 1 cm - 0,75 km 1
1mm=50km liczbowa: 1: 500 000 3
1cm=2km liczbowa 1: 200 000 2



liczby na końcu to kolejność
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T14:02:45+02:00
1:1 000 000
1cm-1 000 000cm
1cm-10km

1:75 000
1cm-75 000cm
1cm-0,75km

1mm-50km
0,1cm-5 000 000cm
1cm-500 000cm
1:500 000

1cm-2km
1cm-200 000cm
1:200 000

1:1 000 000
1:500 000
1:200 000
1:75 000
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-04T14:04:00+02:00
1:1 000 000
1cm-1 000 000cm
1cm-10km






1:75 000
1cm-75 000cm
1cm-0,75km








1mm-50km
0,1cm-5 000 000cm
1cm-500 000cm
1:500 000









1cm-2km
1cm-200 000cm
1:200 000









1:1 000 000
1:500 000
1:200 000
1:75 000
1 5 1