Odpowiedzi

2010-04-04T14:31:16+02:00
10 przykładów łamania praw dziecka:
• prawo do życia i rozwoju
• prawo do posiadania stanu cywilnego
• prawo do uzyskania obywatelstwa
• prawo dziecka do rodziny; prawo poznania swego genetycznego pochodzenia, do wychowania przez rodziców naturalnych,
• prawo do wolności religii lub przekonań
• prawo do swobodnego wyrażania poglądów i poszanowania ich przez dorosłych
• wolność od przemocy fizycznej lub psychiatrycznej, wyzysku, nadużyć seksualnych wobec okrucieństwa
• wolność od bezpośredniego udziału w działaniach zbrojnych (do lat 15)
• zakaz wykonywania kary śmierci lub stosowania kary dożywocia więziennego wobec dziecka
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T14:33:04+02:00
Moim zdaniem człowiek jest dzieckiem cały czas nawet wtedy kiedy ma 30 40 50 lat i ma ono takie same prawa.
11 2 11