Sluchajcie mam takie zadanie na informatyke jak zrobic cos w tym stylu

_▒▒____________▒
_▒▒▒__________▒▒
▒▒░▒________▒░▒
▒▒░▒▒_____▒▒░▒
▒▒░░▒____▒▒░ ▒
▒░░░▒___▒▒░░▒
▒░░░▒__▒▒░░▒
▒░░ ▒__▒░▒▒░▒
▒▒░▒__▒▒▒░▒▒
_▒░░░░░░░░▒▒
__▒▒░░░░░░░▒▒
__▒▒░░░░░░░ ▒
__▒░(◒░░░░░(◒ ▒▒▒▒
_▒░░░░░░░░░ ▒░░░░▒
_▒░░░░;░░░;░░▒░░░░░▒
_▒▒░░░;█ █;░▒▒░░░░░░▒
▒░▒▒░░""█"░▒▒░░░░░░░▒_▒
▒░░░▒░░░░▒░░░░▒░░░▒ ▒░
▒▒░░░▒▒▒▒░░░░▒░░░▒▒░▒
▒░░░░░░░░░░░▒▒░░░░▒░▒
▒▒░░░░░░░▒░▒▒░░░░░▒░▒
_▒▒░▒▒░░░▒░▒░░░░░░▒░▒
__▒▒░▒▒░░▒░ ▒░░░░░▒░▒
__▒▒░░▒░░▒░░▒░░░░░▒▒
__▒▒░▒▒░▒░░░ ▒░▒▒░░▒
_▒░░░▒░▒░▒░░▒▒▒▒▒▒
▒▒░▒░▒▒▒▒▒▒▒▒
_▒▒▒▒▒▒▒▒▒

wiem ze tego normalnie ktos nierobi tylko przez jakis program a jak tak to prosil bym o podanie linku do zciagniecia tego programu dziekuje.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T14:52:32+02:00
Http://programy.internetstandard.pl/pc/13422/Opisy.GG.1.0.pl.html

http://www.programosy.pl/program,pionek.html

/Pozdrawiam i liczę na Naj :) /
1 5 1
2010-04-04T15:08:23+02:00
__ _ _ _
/| | /|_| __ _ /| | /\ /|_| __ _
| | | |/_/ /| \ | | | | | / / |/_/ /| \ | |
| | | /| || | \ | | | | |/ / /| | | | \ | |
| | | | | || | |\ \| | | | | | | | | | |\ \| |
| | | | | || | | \ | | | |\ \ | | | | | | \ |
| | |________ | | || | |\ \ | | | | \ \ | | | | | |\ \ |
| |_________| | |_|| |_| \ \_| | |_|\ \/ | |_| | |_| \ \_|
|/_________/ |/_/ |/_/ \/_/ |/_/ \/ |/_/ |/_/ \/_/

w notatniku to lepiej wygląda , trzeba trochę spacji powstawiać :(
trochę źle mi to wyszło sry