DUŻO PUNKTÓW! J.FRANCUSKI PILNE!!! Potrzbuję napisać na 0,5-0,75 strony A5 Jakie sporty UPRAWIAM ( biegi ), jakie LUBIE uprawiać ( siatkówka i piłka ręczna ) i czego NIE LUBIE( piłka nożna) oraz musze napisać dlaczego WARTO UPRAWIAĆ SPORT. Wszystko ma być w języku FRANCUSKIM. Pracę muszę zacząć słowami Il faut faire du parce que ( Należy uprawiać sport, ponieważ) np. staję się bardziej odporna na choroby, jestem zdrowsza, aktywniejsza, mam lepszą kondycję itd. i potem napisać jakie uprawiam, lubie i nie lubie. WIELKIE DZIĘKI!!! Potrzebuję to jak najszybciej! :) Przydatne zwroty ( J'aimie-lubię, Je n'aimie pas-nie lubię, J'adore-uwielbiam, Je desteste-nienawidzę)

2

Odpowiedzi

2010-04-04T15:59:18+02:00
Il faut faire du sport parce que quand on le fait, nous sommes immunises contre les maladies, nous sommes plus sains, plus actives et on a la meilleur condition. Je fais du jogging et j'aime faire le volley-ball, le handball. Je n'aime pas le football.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T16:57:27+02:00
Miałam taką prace zmieniłam na sporty które ty lubisz dostałam 5- ale moja pani jest straszna:0I l Faut que faire du Parc est une bonne façon de passer son temps libre que j'ai appelé une de loisirs très actif comme le volleyball et le handball est mon sport préféré j'aime à le ferme, mais c'est plus pour le plaisir des sportifs professionnels à cultiver il fonctionne sport vraiment bien, c'est un sport qui ne Je desteste est le football mais je pense que chaque sport est bon pour encourager ces loisirs actifs.