Odpowiedzi

2010-04-04T16:17:59+02:00
Mogą dojechać wszędzie szybko i komfortowo.
2010-04-04T16:18:30+02:00
-nie ma zazwyczaj korków
-jedzie sie bardzoo szybko
- jezdnie zazwyczaj są dobrze zrobione i nowe (nie ma dziór)
-Jest mało wypadków
-droga w jedną strone ma wiele pasów

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T16:26:27+02:00
-szybciej mogą przemieścić się z miejsca na miejsce
-mogą jechać szybciej wiec szybciej dojada do celu
-maja prosta droge bez dziur, wiec nie musza sie martwic o zawieszenie
-maja kilka pasow do uzykowania, wiec moga bez problemu wyprzedzac inne auta, nie muszac patrzec czy z naprzeciwka cos nie nadjezdza
-nie sa tak narazeni na wypadki (przede wszystkim czolowe) jak na normalnych drogach
-nie ma korków

;)