Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T17:04:27+02:00
1.
-segregowanie metalu
-segregowanie plastiku
-segregowanie szkła białego
-segregowania szkła kolorowego
-segregowanie makulatury
-przetwarzanie wtórne posegregowanych odpadów
-to co zostanie nam z jedzenia należy przetworzyć na kompost
2.
- oszczędzamy wodę
- oszczędzamy gaz
- oszczędzamy paliwo
- oszczędzamy ropę naftową

JA MIAŁAM PODOBNE ZADANIE I BYŁO DOBRZE
2010-04-04T17:16:48+02:00
- należy segregować odpady takie jak:
-makulatura
-szkło bezbarwne
-szkło kolorowe
-plastik
-metal
te odpady idą do wtórnego przetworzenia
-trzeba segregować to co nie zjemy na kompost
-zbiórka odpadów komunalnych
można też sprzedać surowce wtórnie przetworzone takie jak:
-butelki PET, PE, PP
-folia
-stłuczka szklana biała
-stłuczka szklana kolorowa
-makulatura
- złom żelazny


należy oszczędzać
-gaz
-prąd
-wodę
-paliwo
-ropę naftową