Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T17:21:33+02:00
Garnitur chromosomowy jest to stała charakterystyczna dla danego gatunku liczba chromosomów.

pozdrowionka
4 3 4
2010-04-04T17:54:34+02:00
Garnitur chromosomów najmniejsza liczba chromosomów charakterystyczna dla gamet przypuszczalnego przodka.

garnitur chromosomowy jest to stała charakterystyczna dla danego gatunku liczba chromosomów.



pozdrawiam Ola8888
3 3 3