Odpowiedzi

2010-04-04T18:01:15+02:00
Zaproszenie

Serdecznie chcielibyśmy zaprosić panią Martę Dębicką na Wieczór Idealistów, który odbędzie się 04.04.2010 w Krakowie w restauracji "Siwy Brzeg" o godzinie 18.00. Dla wszystkich przygotowaliśmy małe upominki.

Organizatorzy balu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T18:08:51+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich mieszkańców np. Tarnawatki, a szczególnie ludzi o wzniosłych celach, wyobrażających sobie świat lepszy niż jest w rzeczywistości na Wieczór Idealistów, który odbędzie się w Gminnym Ośrodku Kultury przy ul. Słonecznej 100 w Tarnawatce. Spotkanie przewidziane jest na godz. 16.00. Na tymże wieczorku będziecie mogli dowiedzieć się wielu ciekawostek z dziedziny filozofii, idealizmu itp. Będzie także wiele konkursów z nagrodami, a na koniec drobny poczęstunek. Jeśli przyjedziecie, na pewno nie pożałujecie swojej decyzji!
Paweł Kowalski