Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T20:37:58+02:00
Rozroznia sie mejoze i mitoze. Mejoza zachodzi w komorkach rozrodczych, a mitoza w somatycznych. Dzieki podzialom mejotycznym istnieje roznorodnosc gatunkowa

licze na naj;)
2010-04-04T21:09:14+02:00
Podział komórki - proces zachodzący u wszystkich żywych organizmów, w którym komórka macierzysta dzieli się na dwie lub więcej komórek potomnych. Najpierw następuje podział jądra komórkowego poprzez mitozę, mejozę lub amitozę. Po podziale jądra dzieli się cytoplazma - cytokineza. Podział komórkowy jest jedną z faz cyklu komórkowego.