Odpowiedzi

2010-04-04T18:23:28+02:00
P=W/t
W=F*s
s= 5000 m
t= 7200 s
W= 500N * 5000m
W=2500000
P= 2500000/7200 s
P=347,2
45 3 45
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T18:23:41+02:00
F= 500N
s= 5km = 5000m
t= 2h= 7200s

W= F*s
W= 500N/5000m= 250 0000 J

P= W/t
P= 250 0000J/ 7200s ≈ 347 W

Odp. Koń ciągnął wóz z mocą około 347 W
92 4 92
2010-04-04T18:24:13+02:00
P=W/t
P - moc
W- praca
t - czas
W=F*s
F - siła
s - przesunięcie
P=(F*s)/t
P=500N*5000m/7200s
P=347,(2)
jednostka: [P]=J/s=W
P=347,(2) W
22 3 22