Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-04T18:34:53+02:00
80km/h=22m/s
P=Fv
P=400N*22m/s
P=8800W
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T19:21:30+02:00
Dane:
V=80km/h=22m/s
Fop=400N
P=?

V=const - prędkość jest stała,więc działające siły się równoważą (z 1 zasady dynamiki Newtona),czyli:

Fop=Fc - Siły opory są równe sile ciągu silnika

P=W/t - Moc równa się pracy przez czas
W=F*s - Praca równa się sile razy czas

po podstawieniu

P=F*s/t
W ruchu jednostajnym V=s/t ,czyli:

P=F*V
P=400N*22m/s
P=8800W

Odp:Moc silnika wynosi 8800W.
15 4 15
A. Skąd 22 metry Ja się pytam no no skąd to wziąłeś?