Odpowiedzi

2010-04-04T18:39:43+02:00
Ponieważ działa wtedy siła bezwładności o zwrocie przeciwnym do działającej siły.
2 5 2
  • hnk
  • Początkujący
2010-04-04T18:39:45+02:00
Wynika to z pierwszej zasady dynamiki Newtona (bezwładność ciała)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T18:40:12+02:00
Poniewaz sila odsrodkowa dziala w przeciwnym kierunku do skretu autobusu, poza tym wynika to tez z I zasady dynamiki newtona

licze na naj;)
4 2 4