Odpowiedzi

2010-04-04T19:12:51+02:00
F(x)=x²-6x+8 <1;5>
Δ=b²-4ac=36-32=4
p=-b/2a=6/2=3, p należy do przedziału <1;5>
q=-Δ/4a=-4/4=-1 -> wartość najmniejsza

f(1)=1-6+8=3
f(5)=25-30+8=3 -> wartość największa
M=3
m=-1
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T19:29:42+02:00
F(x) =x²-6x+8

f(1)= 1-6+8
f(1)=3

f(5)=25-6*5 +8
f(5)=25-30+8
f(5)=3 wartość największa

p= -b/2a
p= 6/2
p=3
p należy do przedziału

Δ=b do kwadratu -4ac
Δ=36-4*1*8
Δ=36-32
Δ=4


q= -Δ/4a
q= -4/4*1
q= -1wartość najmniejsza