Odpowiedzi

2010-04-04T19:10:40+02:00
S1=4km
Vśr.1=20km/h
s2=12km
Vśr.2=40km/h
t1=?
t2=?

T=s/V
t1=4/20=1/5h
t2=12/40=3/10h

Tcał.=1/5+3/10= 2/10+3/10=5/10=1/2h
Scał.=s1+s2=4km+12km=16km

Vśr3=Scał./Tcał.
Vśr3=16/1/2
Vśr=32 km/h
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T19:13:46+02:00
V = s/t
s1 = 4km
s2 = 12 km
vś = ?
sc = s1 + s2
sc = 4 km + 12 km
sc = 16 km
v1 = 20 km/h
t = s/v
t1 = 4 km : 20 km/h
t1 = 1/5 h
v2 = 40 km/h
t2 = 12 km : 40 km/h
t2 = 2/5 h
tc = t1 + t2
tc = 2/10 h + 3/10 h
tc = 5/10 h
vś = sc/tc
vś = 16 km : 1/2 h
vś = 32 km/h
1 5 1
2010-04-04T20:20:55+02:00
S₁=4km
s₂=12km
V₁=20km/h
V₂=40km/h

v=s/t *t
vt=s :v
t=s/v
t₁=4/20=0,2
t₂=12/40=3/10

sc=16
tc=5/10
Vśr=16:5/10=32m/s
2 3 2