Odpowiedzi

2010-04-04T19:50:56+02:00
Kawa przed startem
robić duże kroki

mam tylko to:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T19:51:55+02:00
-nie jedz zbyt dużo przed bieganiem
-zawsze miej przy sobie wodę do picia
-biegaj regularnie, najlepiej rano
-kupuj wygodne buty
-ubieraj się dostosowanie do pory roku lub pogody, abyś się nie rozchorował
-pamiętaj, że aby zwyciężyć trzeba cięzko pracować
1 2 1
2010-04-04T19:56:20+02:00
1 Przede wszystkim dobre obuwie.
2 Rozdzielanie sobie dystansów z głową.
3 Uzupełnianie płynów w organizmie.
4. Rozgrzewka przed biegiem.
5. Odpowiedni, wygodny i lekki strój.
6. Myślę, że magnez w musujących tabletkach.

pozdr