Odpowiedzi

2010-04-04T19:55:38+02:00
Jezus wskrzesił Łazarza, kiedy to miał być pochowany. Możliwe, że odbywał się wtedy jego pogrzeb. Miejscem wskrzeszenia była chyba Jerozolima albo Galileja...dokłądnie nie wiem. Mogę dodatkowo napisać, że chciał tym udowodnić, iż ma dobre serce i jest prawdziwym włądcą.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T19:59:17+02:00
Łazarz nie żył już od 4 dni, gdy Jezus przybył do wsi wszyscy odzyskali nadzieje, że odzyskają brata i sąsiada.Jezus zatrzymał się w posiadłości Łazarza i jego sióstr gdy był w drodze do Betanii.Przebywał dam 2 dni i wskrzesił Łazarza.