Odpowiedzi

2010-04-04T19:53:31+02:00
(druga forma, jest formą czasu przeszłego)
kierować
jeść
spadać
znaleźć
latać
zapomnieć
dostać
dawać
iść
rosnąć
mieć
słuchać
boleć
trzymać
wiedzieć
uczyć (siebie)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T19:54:35+02:00
Drive/drove - prowadzić (auto)
eat/ate - jeść
fall/feel - upadać
find/found - znaleźć
fly/flew - latać
forget/forgot - zapominać
get/got - mieć
give/gave - dawać
go/went - iść
grow/grew - rosnąć
have/had - mieć
hear/heard - słyszeć
hurt/hurt - ranić
keep/kept - trzymać
know/knew - wiedzieć, znać
learn/learnt - uczyć się

PS pierwsza forma to bezokolicznik, druga to forma do Past Simple (czas przeszły)
1 2 1
2010-04-04T19:58:30+02:00
1)prowadzić np.samochód
2)jeść
3)czuć
4)znaleść
5)latać
6)zapomnieć
7)Robić
8)dawać
9)iść
10)rosnąć
11)mieć
12)słyszeć
13)ranić
14)trzymać
15)wiedzieć
16)uczyć się
1 5 1