Odpowiedzi

2010-04-04T20:08:37+02:00
V = 120 str/h
s = 960 str

t = s/v
t = 960/120
t = 8 h

Odp: będzie potrzebował 8h na przeczytanie całej książki, a więc na dokończenie potrzebuje 7h
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T20:09:05+02:00
960 : 120 = 8
8 * 5 = 40 godz
1 1 1
2010-04-04T20:09:54+02:00
X- czas przeczytania pozostałych stron

960-120 = 840
5h --- 120 stron
x ---- 840stron

x = 5 h*840 stron/120 stron
x = 4200/120
x = 35 h

Odp.: Tomek potrzebuje 35 h na dokończenie czytania książki.
11 5 11