Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T20:27:11+02:00
1:3000000 = 30000 m = 30 km
9 X 30 km = 270 km

Pozdrawiam :)
11 4 11
2010-04-04T20:29:07+02:00
Na mapie w skali 1:3000000 odległośc z Krakowa do Łodzi wynosi 9cm.Oblicz rzeczywistą odległośc między tymi miastami. Odpowiedz podaj w kilometrach.

1cm - 3000000 cm
1cm - 30 km

9cm × 30 km = 270 km

odleglosc rzeczywista to 270 km
7 3 7
2010-04-04T21:03:43+02:00
Skala: 1:3000000
na mapie - 9cm

3000000cm=30km

9*30=270km <= odległość między Łodzią a Krakowem.

Jak coś to pisz na prv. :)
5 4 5