Odpowiedzi

2010-04-04T20:39:23+02:00
Było bardzo ważne gdyż gdyby Rosja tam przegrała to Niemcy by miały otwarta drogę na Moskwę. Dzięki wielkiej odwadze Rosjan Niemieckie wojska zostały pokonane. W Niemieckich wojskach przez te przegrane osłabiły się morale. Niemcy straciły wtedy wiele ludzi i sprzętu. Było to punkt zwrotny II wojny światowej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T20:46:44+02:00
Pod Stalingradem - listopad 1942 - Armia czerwona myślała, że jest na siłach do walki. I miała rację, ponieważ inne armie skapitulowały a Armia Czerwona pomimo miesiącu zaciętych walk dalej była w stanie walczyć. Było to swego rodzaju próbą sił armii. : Oddziały niemieckie, rumuńskie, włoskie - klęska
Armia czerwona - sukces

Pod Kurskiem - lato 1943 - Niemcy próbowali "wrócić do gry". Nie udało im się. Znowu sukces odniosła Armia Czerwona. I właśnie pod Kurskiem doszło do najwiekszej bitwy pancernej II wojny światowej.