Odpowiedzi

2010-04-04T20:44:17+02:00
O zaczynie
o synu marnotrawnym
o królestwie bożym
o ziarnku gorczycy
o siewcy
o skarbie i perle
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T20:46:11+02:00
- Przypowieść o miłosiernym Samarytaninie
- Przypowieść o synu marnotrawnym
- Przypowiesc o dziesieciu pannach
- Przypowiesc o uczcie królewskiej
- Przypowiesc o nieuczciwym rzadcy
- Przypowiesc o przewrotnych dzier¿awcach winnicy
- Przypowiesc o siewcy
- Przypowiesc o kakolu
- Historia bogatego młodzienca
- Przypowieść o talentach
11 4 11
2010-04-04T20:47:33+02:00
O wdowim groszu
o synu marnotrawnym
o samarytaninie
o ziarnach
o zagubionej owcy
na razie na tyle wpadlem ale przy niedzieli ciezko myslec;) jak cos mi sie przypomni to dopisze:D

licze na naj;)
4 2 4