Odpowiedzi

2010-04-04T21:00:30+02:00
Ach, me serce ogromne stalo sie,
Zawsze bije bum-bum
Nigdy nie oszuka mnie,
Bo ono nie kłamie.
Zakochana czuje sie, gdyż znalazłam tego...
Jednego, lecz ja zawsze pozostane panna
Bo jak to najlepsza uczennica ma sie zakochać?
A jednak serce samo wie
co zrobic sie.
Ach ta miłość jest ...
2010-04-04T21:01:22+02:00
Gdy o przeszlosc ktos kiedys zapyta
Kazdy bol przywolujac na nowo
Moja twarz- ksiega czasu wyryta
Odpowie slowo w slowo:

W zdzblach trawy bym wiosny nie widzial
Po rosie nie biegalbym z rana
Nagosci milosci nie przywdzial
Nie kleczalbym na kolanach...

Najchetniej zamknalbym oczy
Czesc zycia usunal z pamieci
Blogostan niewiedzy roztoczyl
Naiwnosci lubowal sie szczesciem...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T21:15:00+02:00
Mam Dla Ciebie dwie piosenki, może akurat któraś ci się spodoba:)

1. Twoja twarz, ciągle wisi mi w głowie
I ciągły strach, że zapomnę o Tobie
Uśmierca gniew, tłukący się w skroniach
Zabija to, co między nami zrodzone

Ref: Nie mów nic.
Zaraz zasnę w ciszy
Nie mów nic.
Jeszcze noc nas usłyszy.
Nie, nic.
Choć i tak to zbyt wiele
Proszę, nie,
Nie chcę być przyjacielem.

2. Piękne tak, choć we mnie wygasło
Imię twe, co pośród gwiazd błądziło
Zimno ta, ja bez ciebie zginę
Aniele wróć, zapomnij co było

I druga wersja:

1. Najpiękniejszy Anioł zasnął właśnie
A śmierć wyszeptała mu <dobranoc>
Wraz z tym Aniołem zniknęłaś Ty
wraz z twoim pójściem zwiędły bzy

Ref: Dobranoc, Dobranoc
Nie odchodź, nie odchodź
Dobranoc, Dobranoc
Zostan jeszcze, zostan

2. Najpiękniejszy Aniol zasnął właśnie
A śmierć wyszeptała mu <dobranoc>
Wraz z tym Aniołem zasnęłaś Ty
Tamtej nocy pojawiły się łzy
2 5 2