Odpowiedzi

2010-04-04T21:28:43+02:00
L=2pir
L=2*3*5=30m

v=s/t
v=90m/1s=90m/s

Odp. Rower jedzie z prędkością 90m/s.

P.S. Trochę to nie realne no ale
1 5 1
  • zyso
  • Początkujący
2010-04-04T21:42:56+02:00
L=2pir l=2*3*5=30m
v=s/t v=90m/1s=90m/s - prędkość roweru
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T22:19:18+02:00
Obwód = 2pir
ob=2*3*5
ob=30m - jeden obrót
30*3(obroty)=90m

V=s/t
V=90/1
V=90 m/s
1 5 1