Odpowiedzi

2010-04-04T21:45:51+02:00
V = a³
64000 = a³
∛64000 = a
a = 40

pc = 6*a²
pc = 6* 1600 = 9600

pc = 9600cm²
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T21:47:00+02:00
V=a³

64000cm³=a³ |∛
a=40cm

Pp=2a²
Pp=2*40²
Pp=2*1600
Pp=3200cm²

Pb=4*a²
Pb=4*40²
Pb=4*1600
Pb=6 400cm²

Pc=Pp+Pb
Pc=3200cm²+6400cm²
Pc=9600cm²
Pc
1 1 1
2010-04-04T22:30:51+02:00
V=a^3
64000cm3=a^3 / pierwiastek 3-ciego stopnia
a=40 cm
Pp=a*a
Pp=40*40=1600 cm2
jezeli liczac gorna to Pp*2=3200 cm2

Pb=4*a*a=4*40*40=4*1600=6400 cm2

Pc=6*a*a=6*40*40=9600 cm2