Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T21:59:08+02:00
Gleby strefowe:
-tundry - popielaty lub zielonkawy
-bielice - rdzawy
-brunatne - brunatny
-czarnoziemy - czarne
-szaroziemy - szary
-czerwonoziemy - czerwony
-żółtoziemy - zółty
-buroziemy - szary
-brązowe - brązowy
-kasztanowe - kasztanowe ( rudo -brązowe )
-laterytowe - ceglisty
-czerwone - czerwone
-terra rosa - czerwone

Gleby astrefowe:
-mady - białe
-rędziny - brunatny
-bagienne - zielono- szare
-górskie- szare
-inicjalne - czerwone

Pzdr . : ) liczę na naaaj :D
41 4 41
2010-04-04T22:04:33+02:00
Gleby strefowe: -tundry -zielone,-bielice (jasna)-brunatne -czarnoziemy -szaroziemy -czerwonoziemy -żółtoziemy -laterytowe - ceglistytutaj zabarwienie takie jak w nazwach

Gleby astrefowe : mady rdzawe,górskie,rędziny-brunatne, czarne ziemie-szarawe,oraz bagienne-zielone

tyle znalazłam w zeszycie, pozdr
13 3 13
2010-04-04T22:04:34+02:00
Strefowe:
-gleby czerwone
-tundrowe - zielone
-bielicowe - jasna barwa
-brązowe (brunatne)
-czarnoziemy
-gleby pustynne - szaroziemy

astrefowe:
-górskie - szare
-mady - o ciemnej barwie
-czarne ziemie
-gleby bagienne - zielone
-rędziny - brązowe
-tufy - jasna barwa
9 2 9