Odpowiedzi

2010-04-04T22:11:30+02:00
Fe₂O₃ + 3H2 ---> 3H2O + 2Fe
Fe2O3 + 3CO ---> 2Fe + 3CO2

Fe₃O₄ + 4H2 ---> 4H2O + 3Fe
Fe3O4 + 4CO ---> 3Fe + 4CO2

NiO + H2 ---> Ni + H2O
NiO + CO --> Ni + CO2

Sb₂O₃ + 3H2 --> 2Sb + 3H2O
Sb2O3 + 3CO --> 2Sb + 3CO2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T22:17:27+02:00
A)
Fe₂O₃ + 3H₂ ---> 2 Fe + 3H₂O

Fe₃O₄ + 4H₂ ---> 3Fe + 4H₂O

NiO +H₂ ---> Ni + H₂O

Sb₂O₃ + 3H₂ ---> 2Sb + 3H₂O

b)
Fe₂O₃ + 3CO ---> 2Fe + 3CO₂

Fe₃O₄ + 4CO ---> 3Fe + 4CO₂

NiO + CO ---> Ni + CO₂

Sb₂O₃ + 3CO ---> 2Sb + 3CO₂
:-)
1 5 1
2010-04-04T22:44:19+02:00
A) Fe₂O₃ + 3H₂ ---> 3H₂O + 2Fe
Fe₃O₄ + 4H₂ ---> 4H₂O + 3Fe
NiO + H₂ ---> H₂O + Ni
Sb₂O₃ + 3H₂ ---> 3H₂O + 2Sb

b) Fe₂O₃ + 3CO ---> 3CO₂ + 2Fe
Fe₃O₄ + 4CO ---> 4CO₂ + 3Fe
NiO + CO ---> CO₂ + Ni
Sb₂O₃ + 3CO ---> 3CO₂ + 2Sb